You are not logged in.

Takım Basvurusu Oyun Kuralları Support Forum Kuralları Mod Basvurusu

Dear visitor, welcome to Metin2 TR. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

41

Monday, December 10th 2012, 10:38pm

65lik çarınla surana eldiven düşürmelisin ay ışığı eventi için. düşüremezsen mutlaka 7 günlük eldiven almanı tavsiye ederim bu eventten sağlam çıkmalısın şahsi görüşümce :)


42

Tuesday, December 11th 2012, 1:09am

:) ay ışığı eventinde kullanmadığım tozlu zihinsel i oynamayı düşünüyorum ama bu hesapta 50 zihinseldede 600 ep var olmazsa surayada çekerim :)

43

Tuesday, December 11th 2012, 8:27am

At 6 lvl

Ork dişi elimde yoktu

Bklar başarısız
Sana bir tüyo vereyim envanterinde ork dişi bekletme zamanı geldiğinde 1 tane pazardan veya kişiden alıp ver böylece çürük demez :thumbup:
"Gözyaşının bile görevi varmış!
Ardından gelecek gülümseme için temizlik yaparmış..."
Zihinsel Savaşçı xFRAUDE

44

Tuesday, December 11th 2012, 10:16am

Boşa para harcamamak için surana çekebilirsin.


45

Tuesday, December 11th 2012, 6:45pm

Arkadaşlar +8 güç 2 çöp efsunlu +6 syk 2 hava bk parasına konmuş ne dersiniz sizce alayımmı?

FeLaq3tx

Maymun Lordu

  • "FeLaq3tx" is male

Posts: 430

Server: Candar

  • Send private message

46

Tuesday, December 11th 2012, 8:00pm

bizim serverde 2 hava bk 4m bende ucuz al gitsin
J3iCiqaRaYak-PLeVNe

47

Tuesday, December 11th 2012, 8:13pm

Skill konusunda birkaç yorumunu okudum uyarmak istedim. Kesinlikle çözme skilini açma Keskinlik Dehşet Zırh parmak darbesi ya da ejderha dönüşü olarak git.

Her Zaman Her Yerde En Büyük Kartal.

48

Tuesday, December 11th 2012, 8:15pm

41 lvl için envanterime eklediğim +6 syk ( 4.4mden aldım )


Kalan para ile ucuza +6 21 lvllık %5 zehirlemeli ninja kaskı 1.5mdi aldım daha yüksek bir mebladan satmayı ümit ediyorum. Yorumlarınızı bekliyorum

49

Wednesday, December 12th 2012, 9:10pm

Yeni kaskım +9 Alaycı ( 2 hava 1 sui 2 +3 taş ve 100k vererek aldım ) @@ TurkwarS a sonsuz teşekkürler ^^


Elimde 1 hava 1 çevirme 1 ruh bk var ruhu zihinselime okutucam bedensel bkları düştükçe biriktirip satarım kuvarstan çıkan parayı zırhıma ayıracağım hava bk satabilrsem keskinlik bk alıcak param kalmadı

This post has been edited 1 times, last edit by "bek7meral" (Dec 12th 2012, 9:12pm)


50

Saturday, December 15th 2012, 12:01am

Sizce 54e kasmalımıyım ? :huh: Metinler hep boş olmaya başladı

52

Saturday, December 15th 2012, 3:43pm

kestiğin metin ne kardeşim eğer kıskançlık kesiyosan kasma gölge dene


53

Saturday, December 15th 2012, 8:41pm

Valla kıskançlık gölge kesiyorum exp 80de bıraktım kasacak olursam kasmak için +9 zırh falan halledip kasmaya karar verdim güzel bir haberim var 1 bk sonra dehşet m6

Quoted

suan lv in kacki ?


Lv'ım 38 kardeşim

This post has been edited 1 times, last edit by "bek7meral" (Dec 15th 2012, 8:43pm)


54

Saturday, December 15th 2012, 10:45pm

Kalan para ile ucuza +6 21 lvllık %5 zehirlemeli ninja kaskı 1.5mdi aldım daha yüksek bir mebladan satmayı ümit ediyorum. Yorumlarınızı bekliyorum


Geçenlerde 1.5mden aldığım 5 zehirli kaskı 7mden satmış bulunuyorum para biriktirip +9 3 taş yingyang almayı planlıyorum şimdilik

55

Sunday, December 16th 2012, 7:10pm

Güncelleme

Dehşet M6 !

This post has been edited 1 times, last edit by "bek7meral" (Dec 16th 2012, 7:10pm)


56

Sunday, December 16th 2012, 10:22pm

hayirli olsun dehset..


benimkiler 4 haftadr gecmiyor .s

57

Sunday, December 16th 2012, 10:49pm

Teşekkürler

Biliyorum bu klasik bir laf ama kardeşim sabret ve iste herşey oluyor sen düzenli oku elbet geçecektir ^^

This post has been edited 1 times, last edit by "bek7meral" (Dec 16th 2012, 10:49pm)


58

Sunday, December 16th 2012, 11:16pm

Aga düzenli bir güncelleme yapmıyorsun da rica etsem çarının güncellemesini yapar mısın en son durumu
Ve konunun takipçisiyim :thumbsup:

59

Monday, December 17th 2012, 12:23am

Aga düzenli bir güncelleme yapmıyorsun da rica etsem çarının güncellemesini yapar mısın en son durumu
Ve konunun takipçisiyim


En yakın zamanda çarın son halini hazırlayacağım kardeşim söylediğin için sağol aklımdaydı hatırlattın

:arrow: Ucuza gördüğüm 61 lvlık +9 sura kalkanını 10mden aldım ( Ederi 13-16m arası değişiyor ) lazımdı zaten satılmazsa sorun olmaz benim için

60

Monday, December 17th 2012, 5:45pm

gercekten ucuz mus. bnde alcam ucuza bulsam hemn. dedigin gibi sabr onmli. bnde artik pvp baasladim. sadece bk ve ork dsini gelistriyorum. ork disi bitince tekrar tam gaz devam. .dd

Rate this thread