Pinned Nesne Marketinde sorun yaşayanlar..

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • merhabalar
    sayın modlar benım sorunum carımın nesne deposuna ruh tası gelmemesı
    destek bolumunden ulasamıyorum
    bu konuda bılgı verebılırsenız memnun olurum
    hesap(canberk482)
    saygılar ıyı calısmalar
  • birkaç gündür bu sorun bende de var. nesne marketi açınca oturum süresi doldu hatası alıyorum, siteden hesabıma girmeye çalışınca da ana sayfa tekrar önüme geliyor, hesaba giriş yapmıyor. şunu bunu yükle demeyin, her şey yüklü ve zaten birkaç gün öncesine kadar giriş yapabiliyordum bir anda oluştu bu hata. ne explorerden ne google chromeden giremiyorum artık

    önerisi ya da bilgisi olan? =((
  • 6 gün önce kredi kartı ile 500 ep aldım kredi kartın limitinden para
    çekildi görünüyo yalnız ejder parası 0 görünüyo. tuhaf olan tekrar
    almak için ep yükle dediğimde


    Bir hata oluştu!
    Cezalısın, lütfen konuyla ilgili şu adrese başvur:support.gamepay.de.
    diye bi uyarı geliyo. tamam 500 ep yi allemettiniz gallem ettiniz vermediniz tekrar niye almak istediğimde bu uyarı geliyo. support.gamepay.de.
    adresine mail attım tabi arkadaslar ing veya almanca soru sorun diyo
    tamam bunuda hallettik. bana bankayla alakalı bi sorun dedi sorun var
    madem parayı niye çektin şimdi mail atıyorum cevap vermiyolar tabi
    parayı aldılar niye cevap versinlerki. beni düşündüren nokta niye
    tekrar ep almak istediğimde cezalısın uyarısı geliyo. şimdi benim bu
    sorunu yaşayan arkadas varmı aranızda yada bu konu hakkında bilgisi
    olan açıklama yaparsa sevinirim. ticket attım gamepay adresine mail
    attım yapmam gerekenleri yaptım. su an ne yapmam gerekiyo acaba
  • Ayni sorunu iki carima aldigim ep ile 6 gundur bende yasiyorum ama sonucunu merak ediorum neolacak para hesabimdan cekilmis gereken herseyi yaptim bekliyorum merak ettigim tek sey maduriyetimi nasiL telafi edeceKleri bugun yedinci gun Sonucu merakla 1 gun daha beklicem Sonrasi para hesabimdan cikip baskasinin hesabina giriyorsa bende karsiligini alamiyorsam ve madursam Karsi tarafi ilgilendirecek Saygilar...
  • Ep sorunu ile ilgiLi

    Bir hata oluştu!
    Cezalısın, lütfen konuyla ilgili şu adrese başvur:support.gamepay.de.
    Bu yazi her ep almak icin siteye girdigimde karsima cikiyo bu olaylarin baslangici ise ep almam 3 hesabima 3 kez ep aldim kredi kartindan paralar gitti fakat epler gelmedi bugun tam 8 gun ve halen hersey ayni yardimci olacakmisiniz yada en azindan ne oldugunu soyleyecekmisiniz ???
  • MehmeTRap wrote:

    destroyes91 wrote:

    Arkdaşlarım ve modlar nesne markette altta görmüş oldgunz sorunu yasıyorum lütfen yardım!!! :dash:



    Aynı hata bende de var ne siteden açılıyor nede oyundan açılıyor nesne market ?????


    çerezlerinizden dolayı hesabınız sitede kalmış olabilir metin2.org sitesine girerek çıkış yapınız ve tekrardan giriş yapınız sorununuz düzelir
  • Sorunumu umarim ust yetkililere Bildirirsiniz

    6 gün önce kredi kartı ile 500 ep aldım kredi kartın limitinden para
    çekildi görünüyo yalnız ejder parası 0 görünüyo. tuhaf olan tekrar
    almak için ep yükle dediğimde


    Bir hata oluştu!
    Cezalısın, lütfen konuyla ilgili şu adrese başvur die devam edior tum adreslere maiL attim benim tek hesaptada deiL uc carin ucundede ayni problemim var Lutfen tek sorun ep almam :D Simdi kata car kasmaya cikamiyorum yeni etkinliklerden faydalanamiyorum ep alamiyorum aldigim epler hesabima girmiyor Lutfen bi yardim ...
  • arkadaslar oyunda nesne markete girdgımde hata uyarısı alıyorum bununla iligili konuları okudum javayı yukledım fakat yııne aynı
    ve www.metin2.org a girip giriş yapmak istıyorum ıd ve şifremı yazdıktan sonra girişe tıklayınca explorerda sag allta doluyor sonra hesba giriş yapmıyor tekrar ıd şifre istıyor.
    bunların baglantılı olablecegını dusunuyorum.yardım :cursing: :cursing: :cursing: :cursing: ?( ?( ?( :dash: :dash: :dash: :dash: :dash:
  • sakin58 wrote:

    arkadaslar oyunda nesne markete girdgımde hata uyarısı alıyorum bununla iligili konuları okudum javayı yukledım fakat yııne aynı
    ve www.metin2.org a girip giriş yapmak istıyorum ıd ve şifremı yazdıktan sonra girişe tıklayınca explorerda sag allta doluyor sonra hesba giriş yapmıyor tekrar ıd şifre istıyor.
    bunların baglantılı olablecegını dusunuyorum.yardım :cursing: :cursing: :cursing: :cursing: ?( ?( ?( :dash: :dash: :dash: :dash: :dash:


    google chrome tarayıcısını indirerek giriş yapmayı deneyiniz
  • Mokdak wrote:

    sakin58 wrote:

    arkadaslar oyunda nesne markete girdgımde hata uyarısı alıyorum bununla iligili konuları okudum javayı yukledım fakat yııne aynı
    ve www.metin2.org a girip giriş yapmak istıyorum ıd ve şifremı yazdıktan sonra girişe tıklayınca explorerda sag allta doluyor sonra hesba giriş yapmıyor tekrar ıd şifre istıyor.
    bunların baglantılı olablecegını dusunuyorum.yardım :cursing: :cursing: :cursing: :cursing: ?( ?( ?( :dash: :dash: :dash: :dash: :dash:


    google chrome tarayıcısını indirerek giriş yapmayı deneyiniz
    Metin2.org dan hesaplarına giriş sorunu yaşayanlar,dolayısıyla nesne marketede giremiyorlar.
    Google Chrome yi bilmem ama Mozilla Firefox kesin ÇÖZÜMDÜR.
  • ACiLL Yardımmmm

    Beyler Ben Ep alıcam Telefonumda 12 Tl var 10 Tl lik 50 ep alacagm 2 kere denedm ügzünüz.. felan bişiler yazıyor yterli bakiyenz yok veya sorun oluştu lütfen snra tkrar deneyinz diyor acil biri cvp verebilirmi.. ep almam lazm hmnn
  • pSiqo12 wrote:

    Beyler Ben Ep alıcam Telefonumda 12 Tl var 10 Tl lik 50 ep alacagm 2 kere denedm ügzünüz.. felan bişiler yazıyor yterli bakiyenz yok veya sorun oluştu lütfen snra tkrar deneyinz diyor acil biri cvp verebilirmi.. ep almam lazm hmnn


    Operatörünüz sms gönderirken kaç kuruş alıyor ? (Lütfen operatör ismi yazmayınız)
  • Sayıh Mod.
    Bundn Snra 2 kere daha Telefon Yontemi ile Denedm. Gene Hata Verdi Sorun Oluştu Dedi.
    Telefona Gelen Msj ise Yeterli Kredinz yok felan.. bi Yrdm edn Ep almk istyorum ya.. 2 Tl gitti boş boş zatn :)
  • Serverlere giriş yok

    Bir buçuk saattir oyuna giriş yapılamıyor sunucu baglanıyor diyor okadar bu sıkıntıyı yaşayan başkalarıda var mı ?Sorun ne merak ediyoruz ne zaman girebilecegiz...