Ne olacak bu Bozgeyik ve Akdeniz serverinin hali?

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • Ne olacak bu Bozgeyik ve Akdeniz serverinin hali?

    Herkese merhaba.
    Arkadaşlar bilindiği üzere akdeniz ve bozgeyik serverleri son serverlerden ikisi. İyi güzel her şey bakir taş devri gibi gelişmeye çalışıyoruz derken pat! Turkey serveri açılıyor, yoğunluk o tarafa kayıyor ki kalanda var, terk edip gitmeyen de var :) Ki yine güzel olan serverimiz bug'tan sonra patladı. Zaten az buz iyi itemler vardı, bunlarda bug zamanı serverimiz resmen çıtayı aştı. Bug yapan oyuncular banlandı iyi hoş, fakat şöyle bir problem vardı o güzel dediğimiz itemleri bug yapan oyuncular satın aldığı için o hesaplarda tarihin karanlık sayfasına gömüldüler. Bozgeyikte şuan toplam 20-25 kişi falan oynuyoruz yani köy kahvesi gibi olduk herkes herkesi tanıyor, kimde ne item var herkes biliyor, pazar kurulunca herkes iletişim halinde. Kimsenin kalmaması herkesi mecburiyetten birbirine dost ettirdi bu hoş bir şey fakat serverde item yok.

    Bakın bug kapandı fakat şuan bugtan daha kötü bi şekilde artıyor piyasa. Şöyle basit bi örnek vereyim, şuan 5lt su markette 1.5tl değil mi? peki ya dünya da tek 5lt. su sizde olsa onun fiyatı ne olurdu düşünebilir misiniz? Taş devriyiz resmen herkes kendi itemini kendisi yapıyor, bozgeyik için böyle ki akdeniz içinde böyledir diye düşünüyorum. Savaş dönemi rusyasına döndük resmen 2 el parası paramla 1 tane ekmek alabiliyorum anca. Ve uzun zamandır bi söylenti dönüyor, server birleşimi olacak diye.. Acaba bu bilginin doğruluğu nedir kesin bi şey bulamadım. Hani bi fikir yol yordam önerir misiniz? Sıkıntıdan yeni yeni hesaplar açtım bk okutup biyolog veriyorum. Hani artık single oyun oynuyorum gibi hissediyorum kendi kendime çalıp oynuyorum serverin içinde..

    Herkese iyi forumlar.
  • Umarım serverler kısa zamanda birleşir ve yeni server açılmaz oyunun düzeni sürekli bozuluyor geçiş biletide illa olacaksa uzun sürede olmalı 1 kere karakterini taşıyan 1 sene sonra falan taşımalı tekrar yoksa bir server boşalıyor biri doluyor düzensiz düzensiz böle olmaz hep aynı şeyi yaşıyoruz.
  • Akdeniz ilk günlerde gayet canlıydı. Son iki server açılınca bu hale geldi. Oyuncuların yarısından fazlası oralara geçti. Yeni sunucuyu biz oynayalım diye açmıyorlar mı? Kendi düşen ağlamaz yakınmayın falan nedir? O zaman anadolu dandanakan truva turkey gibi sunucular dursun ötekileri kapatsınlar? Mantık çerçevesinde konuşalım lütfen. Burada bir sorundan bahsediliyor. Cevap aramak yerine yapmasaydınız etmeseydiniz demenin anlamı ne?
  • Harbiden akdenizin iyice tadı kaçtı, item satacağız satamıyoruz, alan yok eden yok, oyuncu yok.
    Satamadığımız için bişiler alıp deneme de yapamıyoruz. Kasmaya kalksak kasacak item yok.
    20 şeytanlı itemlere 6/7 won hele birde yanında kılıç filan var ise 10w 15w istiyorlar.

    Bir an önce bu serverlere bir çözüm bulunmalı. Ep aldık satarız diye onlarda elimiz de kaldı.

  • Bundan sonra açılacak bütün yeni sunucuların( açılacağından emin değilim) sonu bunlardan farklı olmayacak.Yeni sunucu tutkusundan kopamayanlar tüm bunları incelesin. Marmara dahil sonrası açılan bütün sunucuların amacı aynı.

    Yeni karaktere verilmesi gereken emek belli, kaldı ki nakit, banko harcanıyor. Sunucu açılır aradan 6 ay geçer, cebinizden para harcadığınız karakterleri put gibi köyde bekletir izlersiniz.

  • Oasis wrote:


    Bundan sonra açılacak bütün yeni sunucuların( açılacağından emin değilim) sonu bunlardan farklı olmayacak.Yeni sunucu tutkusundan kopamayanlar tüm bunları incelesin. Marmara dahil sonrası açılan bütün sunucuların amacı aynı.


    Yeni karaktere verilmesi gereken emek belli, kaldı ki nakit, banko harcanıyor. Sunucu açılır aradan 6 ay geçer, cebinizden para harcadığınız karakterleri put gibi köyde bekletir izlersiniz.




    Arkadaşları bilmiyorum tabi, kendi adıma şunu söyleyebilirim. Oyunu en son 2008 senesinde oynadım ben. Sonrasında zaten bırakmıştım. Steam' a gelince oyuna tekrar başladım. Farklı bir şeyler olur, ortam daha iyi olur, hileciler olmaz v.s v.s ..

    Tabi sonrasın da anlaşıldı ki hiç alakası yok. Aynı kara düzen devam ediyor. Onca emek verdikten sonra hiç olmamış gibi sallamakta olmuyor. Azıcık bir şeyler olur diye devam ediyoruz.

    Sende söylediklerinde muhtemelen haklısındır ama benim gibi 6 sene 7 sene sonra aradan sonra gelen çok insan var bunları da unutma.

    Şahsen benim açımdan hayal kırıklığı oldu.
  • Katılıyorum bende bozgeyikte oynuyorum serverin durumu içler acısı :( bu sabah girdigimde 30dk boyunca vs atacak birini aradım 30dk sürdü tam vs atcak adam bulmak server o kadar boş yani ins bi an önce birlesirde zevkli bir oyun bizi bekler ( Ayrıca akdeniz ve bozgeyik birlesmesinin fazla bi etkisi olmayacagı kanaatindeyim en az 3 server birlesmeli bozgeyik akdeniz + farklı bir server )
  • Arkadaşlar ismimden de görülceği gibi ben bozgeyik TİTAN LONCASI üyesiyim ws dersen ws etkinlik derseniz etkinlik hepsini yapan ilk biziz ve Turk loncası ile çstışma halindeyiz millet boş falan diyo ama ilk önce bot hile vs kaldırlırmalı bu serverin yarısı Turkeye gecti ama yarısıda bıraktı sebeb hile bug bot ne ararsan şuan işin açıkçası birleşirse bozgeyik patlar kimin biyologu kimin beta itemi tam neredeyse kimsenin neden peki birleşim yerine hile bug kapatılsın denmiyo ozaman itemleri de herşeyide ucuza zaten alıcaz
  • bu konuyu açan arkadaş çok iyi bir konuya değinmiş şahsen ben anadoluda oynuyorum ve diyebilrimki en kalabalık oyuncunun yoğun olduğu sunucu bizimkisi ondan sonra sonra sanırım türkey geliyo oda son açılan sunucu olduğu için . benim gözlemlediğim şey herzaman en son açılan sunucuya akın ediyor herkez mesela ilk akdneiz açıldı ona geldi herkez derken bozgeyik açıldı sonrada türkey ve sunucudan sunucya atladı herkez öncelikle sunucu birleşenekadar dolu aolan sunuculara alımların kapatılması gerkek şua nanadoluda ch 2 bile ful çekiyor genellkle herkez oyuncunun çok olduğu sunucuya geliyor.