MiLLIYETCI-SİRAYET Tanıtım

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • Kralda kral!! kralcılar ortaya duşmuş kral ilan edıp duruyor.Mademki milliyetçi çok çok sağlam çar arena orda :) mıllıyetçıye ''pazar'' diyen Adam mıllıyetçıyı ws davet edıyor mademki kral buyursun gelsin ws ye.Sagdan soldan item toplayıp savunma gostermek kolay ;) 1-1 Ws daveti ve 5 tane ANKA üyesine karşı bütün sirayet lonca savaşı daveti geçerlidir.Dip Not: Avrasya serveri son zamanlarda kaybolan itemleri konuşuyor halıyle kralınız baya ünlenmiş ;)
    • senn çok sağlam lonca lıderın ıstedı bende attım +benı kendınızle karıstırmayın bız toplayarak paylasmadık ayrıca herşeyn zamanı vardır...... şimdi ağlayablrıniz buyurun ağlama duvarmız burda görelim hepinizi kraldan çok kralcılar. BETA pazarcısı vatandaslarla takviye alanlarla her türlü aşk atılır hatsızlere hat bıldırılır herkes rahat olsun
    • Sevgili biricik yeğenim @MiLLIYETCI :)

      Bakıyorumda ilerliyormuş havasında bazı çalışmalar yapmaya devam ediyorsun. Aferin sana ^^ boş duranı kimse sevmez... Ancak bir abin olarak sana bazı öğüt ve nasihatlerde buluncacağım... Şüphesiz ki dost acı söyler sevgili yeğenim. ;(
      Zamanında MAMBA isimli şahsa abi abi diyerek bir çok insanı kendisi ile tanıştırıp MAMBA'nın elini öpmesi için herkesi sıraya dizdiğin günleri çabuk unutmuşsun :huh: .... Bak yeğenim dününü unutan kendi yarınında unutulmaya mahkumdur. MAMBAnın elini öpmeyenleri ardına alıp kardeşlerim deyip savaşmak için Avrasyaya ettiğiniz teşriflerin tek faydası eminim ki ticaret amaçlıdır. Sen zamanında LaZBu'yu görüp boss keseceğin bir bedensel dizip, kendi zihinndeki büyüttüğün LaZBu'dan daha sağlam olduğunu hissettiğin an bedenseli bıraktın; şimdi de sıra zihninde büyüttüğün MAMBA'ya geldi sanırım. :huh: :D

      Bu sözlerimi kendine bir rehber bil ve yanındaki minik kardeşlerine de bir bir anlat ki sözlerimin ışığında ilerleyebilesiniz... MAMBA'yı yenmek için topladığın itemler, biriktirdiğin markalar, çıkarttığın hilal yüzükleri ve kemikler şu an için henüz yetersiz... o1453o loncasınıda yanına çekmen zekice oldu lakin, kırmızıdaki diğer çözmeciler ve köyünü savunan VENGERS loncasını yanına alamaman senin için bir kat daha sıkıntı teşkil edecektir...

      MAMBA'yı alt emtmen için YAPMAN GEREKENLER:

      1- 40 fırın ekmek yemek :)
      2- Anadolu'nun ardından Sancak, Dandanakan ve Truva sunucularına gidip adam toplamak
      3- Daha elit parça itemler toplamak (15 kılıç 15 çiftel 10 yarı abanoz küpe gibi)
      4- Anadoluda pazar gezen minik çocuklara kişi başı 50 m verirsen senin için her sw de 20 lvl çözmeci açarlar...

      Kendine ve minik dostlarına iyi bakman, onları parça itemlerle donatman temennisiyle hoşçakalın esen kalın Sevgili Yeğenim..

      Emekli Şaman KadimBilge....
    • Anca laf icraat yok :D 1-1 ws ve ANKA üyesi olarak 5 kişi gireceğimiz lonca savaşına siz bütün sirayet loncası davetlisiniz bu davet burda kalsın... Ağlayan bizsek eğer kabul edin davetleri görelim :D Bu cümlemin üzerine söylecek bir şeyim yok gayet açık ve net bir şekilde davetlerimizi yineledik bekleriz her zaman ;)
    • Davetide sen kimsin ki yapacaksn gelsın lonca lıderın abı benı bıda dov desın, yeterli sen kapa çeneni Diq. topluda parça itemleiniz kurtarmadığı içinmi 1-1 ws talepleriniz yoksa mumbarın itemleri hepinizi dizmeye yetmedmı çok merak ettim ayrıca benim loncamda wslik 2 çar var o halde çok gelırken sıze baska swden biz sizmiyiz ki yardım edın dıye can havliyle mllete yalvaralım cok deyıl az daha vıdeonuzu alayım yeter :))))
    • Neden bu kadar zoruna gidiyor bizim iyi olmamız ;) Hazmedemiyorsan razador kesmeye devam et biletlerini ben alayım.Kimler geldi kimler geçti bu serverdan .Biz hep buradaydık bazıları gibi onun bunun çarlarını dolaşıp hoşumuza giden itemleri alıp kaçmadık ;) neyse kendisine veya loncasına güvenen yukarıdakı davetımızı kabul edebilir boş konuşmaya luzum yok, aksi taktirde ben size atalarımın söylemış olduğu o güzel sözle veda edeyim ''Ben eşşeğe hendek atlatamam(anlatamam)'' İyi forumlar avrasya, bu hırslı gencin hırsı yakında söner fazla yanaşmayın ;)
    • Abi sen ciddi misin ? Mamba'nın o kadar düşmanı oldu (Avrasya'ya geldiğinden beri takip ederim) senin kadar vasıfsızını ilk defa görüyorum. Toplamışsın nerede boş ANKA düşmanı varsa '' beyler bişey deniyicem tutarsa yürürüz tutmazsa bırakırız '' modunda takılıyorsun. Tarafsız gözle bakmaya çalışıyorum, savunma gösterirken bile Mamba'ya laflar sarfediyorsun. Yahu bu kadar yarayı açan adama sen tuz veriyosun, o adam o tuzu öyle bir döker ki Milliyetci sen değil loncan kaldıramaz onu. :D

      TR'nin en iyi çarlarıyla savaş, dünya damage rekorunu kır, 6 7 ay sonra karşına böyle bir video gelsin. Mamba olmakta zor :)

    • JnTime' wrote:

      Abi sen ciddi misin ? Mamba'nın o kadar düşmanı oldu (Avrasya'ya geldiğinden beri takip ederim) senin kadar vasıfsızını ilk defa görüyorum. Toplamışsın nerede boş ANKA düşmanı varsa '' beyler bişey deniyicem tutarsa yürürüz tutmazsa bırakırız '' modunda takılıyorsun. Tarafsız gözle bakmaya çalışıyorum, savunma gösterirken bile Mamba'ya laflar sarfediyorsun. Yahu bu kadar yarayı açan adama sen tuz veriyosun, o adam o tuzu öyle bir döker ki Milliyetci sen değil loncan kaldıramaz onu. :D

      TR'nin en iyi çarlarıyla savaş, dünya damage rekorunu kır, 6 7 ay sonra karşına böyle bir video gelsin. Mamba olmakta zor :)
      Ama mambanın yancısı olmak kolay değil mi :D Dün gece twichde bile tüm Türkiye izledi olanları Crystal in kim olduğunu hala kendilerini savunucak çarlarmısınız ;)

      Ha birde benim videom varmış sende onuda bi atsan sana zahmet lafta kalmasın ;)
    • Diq wrote:

      Neden bu kadar zoruna gidiyor bizim iyi olmamız ;) Hazmedemiyorsan razador kesmeye devam et biletlerini ben alayım.Kimler geldi kimler geçti bu serverdan .Biz hep buradaydık bazıları gibi onun bunun çarlarını dolaşıp hoşumuza giden itemleri alıp kaçmadık ;) neyse kendisine veya loncasına güvenen yukarıdakı davetımızı kabul edebilir boş konuşmaya luzum yok, aksi taktirde ben size atalarımın söylemış olduğu o güzel sözle veda edeyim ''Ben eşşeğe hendek atlatamam(anlatamam)'' İyi forumlar avrasya, bu hırslı gencin hırsı yakında söner fazla yanaşmayın ;)
      bızım zorumuza giden bırsey yok aksıne szın zorunuza gıdenlerı ben sana sralayım bu carı DEVRA nın ustunde kastıgım gıbı o çok guvendgın MAMBA abının ustunde keserım razadorumu sen rahat ol bana bılet almayı teklıf edene kdr git çar yap kendıne.uyandrıyım senı cocuk o beyenmedıgın razadoru keserek çar dızdım baba dan kalma tarlaları satarak deyil sıze bol aaglamalı twıç yayınları tslerde ıyı feryaad etmeler dılerım.
    • JnTime' wrote:

      Abi sen ciddi misin ? Mamba'nın o kadar düşmanı oldu (Avrasya'ya geldiğinden beri takip ederim) senin kadar vasıfsızını ilk defa görüyorum. Toplamışsın nerede boş ANKA düşmanı varsa '' beyler bişey deniyicem tutarsa yürürüz tutmazsa bırakırız '' modunda takılıyorsun. Tarafsız gözle bakmaya çalışıyorum, savunma gösterirken bile Mamba'ya laflar sarfediyorsun. Yahu bu kadar yarayı açan adama sen tuz veriyosun, o adam o tuzu öyle bir döker ki Milliyetci sen değil loncan kaldıramaz onu. :D

      TR'nin en iyi çarlarıyla savaş, dünya damage rekorunu kır, 6 7 ay sonra karşına böyle bir video gelsin. Mamba olmakta zor :)
      TR nın en ıyı çarlarından 35k damage ye gel buraya avrasyaya kralım dıye geçın damage dusmeden krtk varken damage at ful yarı ful beceri oyun bılmeyen 2 cahlde senı savunsun ne guzel istanbul be demi la MUMBAR. ayrıca uyandrıyım ANKA loncasının 1 tane uyesının gozumde vasfı yoktur bız deyıl sz satasıyorsunuz senın o başkanın ağladı dıye attım ben videoyu beklıyorum elınde varmıs vıdeoları atsın dıye hala yok bı numara ama.sanada bı konuda katılıyorum MAMBA olmakta zor bunca yağcıyı besle domat sata sata :))))))
    • @MiLLIYETCI Avrasyada nice loncalar kuruldu. Nice beraberlikler gruplaşmalar ekipler oldu.
      Beraberlik adı altında dost görünüp düşman kadar dürüst olmayanlar oldu...
      lTsunami loncasından şutlandın 9IŞIK adında eften püften bir lonca kurdun.
      ANKA ışığını söndürdü Anadoluya kaçtın bi kaç kişiyi yanına aldın diye kendini lonca mı sanıyorsun ?( :huh:
      Bak yeğenim bunu hatırla ki, ANKA Avrasya!nın en köklü loncasıdır. Bunu da herkesten çok sen daha iyi bilirsin...

      Ayrıca simyalarımda detaya girmeyeceğim demişsin de; bilmeyenlere ben söyleyeyim Anadoluda kusursuz efsunu olmayan düz simyalar çoktur. İkinci pencerene düz simyaları takıp küçük enişte misali ''tutmayın beni'' der gibi gövde gösterisi yapıp sonunu hüsran ile görmeyelim olur mu :thumbup:

      Eğer ki bu dediğime cevap verecek olgunluğun varsa iki sayfa simya penceresinin simyaların ile birlikte videosunu çekip, burada paylaşıp beni susturursun... Ama şahsi olarak seni az tanıdıysam gene imlası, kuralı olmayan hangi yörenin şivesi olduğu bilinmeyen bir Türkçe ile cevap vereceksen; ricamdır İstanbul Türkçesi bilen bir tercüman ile cevap ver... Dediklerini anlamak için yoruluyoruz...
    • MiLLIYETCI wrote:

      JnTime' wrote:

      Abi sen ciddi misin ? Mamba'nın o kadar düşmanı oldu (Avrasya'ya geldiğinden beri takip ederim) senin kadar vasıfsızını ilk defa görüyorum. Toplamışsın nerede boş ANKA düşmanı varsa '' beyler bişey deniyicem tutarsa yürürüz tutmazsa bırakırız '' modunda takılıyorsun. Tarafsız gözle bakmaya çalışıyorum, savunma gösterirken bile Mamba'ya laflar sarfediyorsun. Yahu bu kadar yarayı açan adama sen tuz veriyosun, o adam o tuzu öyle bir döker ki Milliyetci sen değil loncan kaldıramaz onu. :D

      TR'nin en iyi çarlarıyla savaş, dünya damage rekorunu kır, 6 7 ay sonra karşına böyle bir video gelsin. Mamba olmakta zor :)
      TR nın en ıyı çarlarından 35k damage ye gel buraya avrasyaya kralım dıye geçın damage dusmeden krtk varken damage at ful yarı ful beceri oyun bılmeyen 2 cahlde senı savunsun ne guzel istanbul be demi la MUMBAR. ayrıca uyandrıyım ANKA loncasının 1 tane uyesının gozumde vasfı yoktur bız deyıl sz satasıyorsunuz senın o başkanın ağladı dıye attım ben videoyu beklıyorum elınde varmıs vıdeoları atsın dıye hala yok bı numara ama.sanada bı konuda katılıyorum MAMBA olmakta zor bunca yağcıyı besle domat sata sata :))))))
      Bilmem kaç yıldır şu oyunu oynamaktayım, nice insanlar savaştım nice insanla beraber oynadım kimseye peşkeş çektiğim olmadı. Konuya tarafsız gözle bakılmasını sen bile istemiyorsun, çünkü video içerisinde geçen kelimelerin %80'i MAMBA'ya yöneltilmiş. Madem bu kadar sağlamsın, veya kendini yükseklerde görüyorsun videoyu atar geçersin muhalefet olmazsın değil mi ? Senin yaptığın olayı bir cümleyle özetlemek gerekirse ; '' Kötüydüm vurdunuz, hırslandım herşeyi satıp yeni bir karakter yaptım kral benim (savaşa çıkmam ama, köyümü de korumam) ''

      İlk önce Nefertiti, daha sonra Avrasya'da 3 4 kişi Sarı krallıkta yıllardır oynadık. Bir birlik toplayıp '' DEVRA ABİNİZİN İNKAR ETTİĞİ '' Üç yol savaşını TR'de kazanan ( o dönem ki etkinlik içerisinde ) tek sarı krallık biz olduk. Fakat ne asarım ne keserim diyip senin gibi boş videolar attım. Max 3 ay veriyorum birlikteliğinize, 3 ay sonra umarım '' Cecillia '' abiniz gibi tekrardan lonca değişimine gitmezsiniz.

      Öte yandan sana yazdığım bu satırları okuyup '' ne diyo la bu '' diye yorumlayacağından daha fazla kafa yormak saçmalıktan ibaret. Ayrıca çok istersen Mamba ile 1v1 atarak kaliteli bir çar oynadığını göstermeni tavsiye ederim. 1v1 atmam diyorsan Anadolu'da attığın vs'de paramparça olman sonucunda bu kararı almana saygı duyarım.

      Birlikteliğiniz daim olsun Milliyetci, ama karşında '' Revolver '' veyahut '' Devra '' yok Mamba var. Ona göre hareket et, benden sana bir oyuncu tavsiyesi. ;)


      Ek olarak ; Drw isimli kullanıcı sanırım Ulukurttu. Bir ara hatırlat Lycan nasıl oynanır sana özel bir ders vereyim. Sadece silah takarak oynanmıyor o karakter malesef, ek olarak biraz daha zaman verirsen sevinirim. Çok değil 2 skil ile cevabı vereceğimden emin ol. ;)

    • BayKalite wrote:

      Değil - Deyil
      Damage-Damaga
      Çünkü- Çünki
      Gibi basit kelimeler de yaptığınız inanılmaz hatalar dışında video da bir şey yok videonun amacı ne ?
      konuya vakıf değilm videoyu izledim sadece bu kadar sabit savunma toplayan bir karakterin simyalarıda gösteriyor birşey yok derken ? heralde sende böyle 3 5 çar var da birşey yok diyosun bu kadarda mantıksız yorum atılmaz ki !!

      konu sahibini tanımam ama gayette güzel savunma toplamış helal olsun iyi günlerde kullansın karakterini :)