Pinned Avrasya Sohbet Başlığı

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • Bakıyorumda Veba mavilerin canını baya yakıyor veba için birlik olmuşlar resmen devam et fatih videoların can yakıyorrr :D
      son 1 haftadır merlin diye biri geldi bunun eski nıcki nedir bu neden ısım degıstı ? CAMİLLA desem kızarmısın ?
      Birde buralarda çarı dahi olmayan bi tane mahmıt var herşeye yorum yapıyor bırak su forumu git çarını diz mahmudum :D

      D4NGERCL4W wrote:

      :) Kuyunu kazmaya çalışan yok :) Ban yiyecek kelimeler söylersen ban yersin bukadar basit :) Geldiğimde sana tek atmaya devam edeceğim hatırlat bana :) Beni afk veya depoda simya itemler cikik yakaladiginda item takmaya çalışırken kestin kestin sonrasında arkana bakmadan köyüne kadar kaçarsın :)) 3Sav safirli carla bi atak oynayim dedim alayınız döküldü :) Geldiğimde dahada fazlasıyla karşınızda olacağım. :)
      Yahu ben bu çocuktaki egoyu anlamıyorum sarı bayraktaki savunmasız çarları vurup video alıyor
      Dandanakandan 2 tane sadece savaslarda 2 tane çar geldi 1 hafta korumalı alanda bekledi sesini cıkarmadı nedır ya bu egon keşke yazdıkların kadar olsan.
      Ayrıca tatildeyim diyon forumu bırakmıyon nasıl tatil bu :DDD
      Fazla sesin cıkıyor üstüne vazife olmayan konulara yorum yapıyorsun sonra aglama bak forumda gene sahsıma ve oyun eşime laf atıyolarrr diye ;)
    • Dupontlii wrote:

      Bakıyorumda Veba mavilerin canını baya yakıyor veba için birlik olmuşlar resmen devam et fatih videoların can yakıyorrr :D
      son 1 haftadır merlin diye biri geldi bunun eski nıcki nedir bu neden ısım degıstı ? CAMİLLA desem kızarmısın ?
      Birde buralarda çarı dahi olmayan bi tane mahmıt var herşeye yorum yapıyor bırak su forumu git çarını diz mahmudum :D

      D4NGERCL4W wrote:

      :) Kuyunu kazmaya çalışan yok :) Ban yiyecek kelimeler söylersen ban yersin bukadar basit :) Geldiğimde sana tek atmaya devam edeceğim hatırlat bana :) Beni afk veya depoda simya itemler cikik yakaladiginda item takmaya çalışırken kestin kestin sonrasında arkana bakmadan köyüne kadar kaçarsın :)) 3Sav safirli carla bi atak oynayim dedim alayınız döküldü :) Geldiğimde dahada fazlasıyla karşınızda olacağım. :)
      Yahu ben bu çocuktaki egoyu anlamıyorum sarı bayraktaki savunmasız çarları vurup video alıyorDandanakandan 2 tane sadece savaslarda 2 tane çar geldi 1 hafta korumalı alanda bekledi sesini cıkarmadı nedır ya bu egon keşke yazdıkların kadar olsan.
      Ayrıca tatildeyim diyon forumu bırakmıyon nasıl tatil bu :DDD
      Fazla sesin cıkıyor üstüne vazife olmayan konulara yorum yapıyorsun sonra aglama bak forumda gene sahsıma ve oyun eşime laf atıyolarrr diye ;)
      Camilla konusunu kulaktan dolma şeylerle açma zararlı çıkarsın ben kaçıyor olsam adımı merlin yapmam ben kaç senedir avrsyadayım beni bilen kişi gelip sormadı bile işte tanımıyan bazı arkadaşlarımız senşn gibi kulaktan dolma şeylerle konuşuyor yapacak birşey yok her konuşulanı ciddiye alırsak oyunu oynayamaz bana kelime yapmayın camilla konusunda icraat yapın icraat varsa Bi delil benim yaptığıma dair at bana böyle böyle diye oyunu şuracıkta bırakırım lütfen boş laf degil icraat yapın kardeşim senşn gibi 50 kişide dese benim burda düşmanım bile benim kim oldugumu bilir iyi forumlar karşim
    • New

      Dupontlii wrote:

      Bakıyorumda Veba mavilerin canını baya yakıyor veba için birlik olmuşlar resmen devam et fatih videoların can yakıyorrr
      son 1 haftadır merlin diye biri geldi bunun eski nıcki nedir bu neden ısım degıstı ? CAMİLLA desem kızarmısın ?
      Birde buralarda çarı dahi olmayan bi tane mahmıt var herşeye yorum yapıyor bırak su forumu git çarını diz mahmudum :D
      foruma arada bakarım ama orda dur bakalım iftira atma hamzanın yıllardır nicki merlin zaten bilip bilmeden çamur atmayın iyi forumlar herkeze...
      Her insan kendine yakışanı yapar
      Çünkü kalite asla tesadüf değildir...
    • New

      İnsanları Ne Kadar Kolay Hırsızlıkla Suçluyorsunuz.
      Kim Kimdir,Necidir,Nedir Bilmeden Bir Durum Hakkında Kesin Emin Olmadan Hırsızlıkla V.s Suçlamayın.
      Bir İnsanın Üstüne Hırsız Damgasını Vurmak O Kadar Basit ve Kolay Değildir.
      Saçma Sapan İnsanların Üzerine Leke Atmayın.
      Özellikle de Geçmişinde Sağlam Değildi Şimdide Yapmış Olabilir Diyerek Varsayım Üzerinden Konuşan Arkadaş.
      Geçmişte Sende Pek Sağlam Değilmişsin Hani Hatırlatayım İstedim.
      Kanıtsız Suçlama'dan Dolayı Raporlanmışlar Zaten.
      İnsanın Üzerine Bilip Bilmeden Leke Atmak Neymiş Öğrenirler.
    • New

      *DarKKRoM* wrote:

      İnsanları Ne Kadar Kolay Hırsızlıkla Suçluyorsunuz.
      Kim Kimdir,Necidir,Nedir Bilmeden Bir Durum Hakkında Kesin Emin Olmadan Hırsızlıkla V.s Suçlamayın.
      Bir İnsanın Üstüne Hırsız Damgasını Vurmak O Kadar Basit ve Kolay Değildir.
      Saçma Sapan İnsanların Üzerine Leke Atmayın.
      Özellikle de Geçmişinde Sağlam Değildi Şimdide Yapmış Olabilir Diyerek Varsayım Üzerinden Konuşan Arkadaş.
      Geçmişte Sende Pek Sağlam Değilmişsin Hani Hatırlatayım İstedim.
      Kanıtsız Suçlama'dan Dolayı Raporlanmışlar Zaten.
      İnsanın Üzerine Bilip Bilmeden Leke Atmak Neymiş Öğrenirler.
      mahmut bu fatih denilen şahşi muhterem arkadaş daha 2 saat önce kesecekken ölmemek için ışınlandı videosunuda aldım oyunda kaçacak yer arıyor tek oldugum halde :D oyunda baş edemeiynce deminde bahsettiğim gibi fitne fesatla beni kötülemeye çalışıyor loncam belli kim olduğum belli kimseden saklandığımda yok cesareti olan kanıtı delili ile gelsin çarı silmesem neyim bu kadarda açık konuşuyorum yaw kardeşim laf degil icraat yapın ya bi bana karşı icraat yapın görüm boş teneke misali sesiniz çıkmasın D: biz helalin haramın ne oldugunu bilen insanlarız çok şükür adabıyla gelenler adabıyla uğurlanırlar...
    • New

      Bakıyorumda agzı olan konusuyor ne güzel dünya ya çamur at izi kalsın isteyen SGA Alwuhush un açıklamalarını bi izleyin derim ramazan ramazan face hesabı ile germiyan maminin face konusmaları ortada sırf avrasya maviyi kesmek için gecirilen 63 parca item simyalar kim tickete bakmış kimler neler demiş kim kime kusursuz efsanevi simya verecekmiş kimler kimlerle berabermiş film tadında izlersiniz :)))burada boyle pişkin pişkin yazmaya gerek yok soyulan arkadasa gecmiş olsun ama bunu merlin hamzanın yaptığını iddia etmek yada ima etmek sadece iftiradan öteye gecmez
      BLACKMAMBA ♥ Crystal

      Yürümezsek Hak yolda,Erimezsek Hak yolda,Çürümezsek Hak yolda Gök girsin Kızıl Çıksın!