BlazingSTAR ..................son paylasim olsun mu ......?

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • HesapVakt| wrote:

      Tebrik ederim hacı güzel görüntülerdi.
      tesekkurler sagolun....

      lCARLO wrote:

      Tebrikler Süleyman,başarıların daim olsun :thumbup:
      sagol hasan sanada basarilar

      columbos wrote:

      Tebrik ederim sülo başarıların daim olsun yeni ısınıyorduk daha böyle bırakıp gitmek varmı.
      tesekkurler , nokta degilde virgul koyma vakti...

      Warfield wrote:

      Rakiplerinizi epey yıpratmışsınız

      Tebrik ederim


      W.S
      tesekkurler

      ULUTURK. wrote:

      Tebrik isteten video olmuş tebrik ederim iyi veya kötü oynuyosun bu oyunu .
      sagol veysel

      lStarkx wrote:

      Tebrikler çok suskun kaldı Blazing daha öncelerden gelmeliydi video.Elinize sağlık.Başarılarınız daim olsun.
      tesekkurler cok videolar var tuhaf duygular icindeyim ..........

      TQRETTQ wrote:

      bazen bazı şeyleri abartsanda oyunu oyun gibi oynayan sayılı insanlardansın tebrik ederim :)
      kurallar icinde oynamayi seviyorum tesekkurler..

      -IBaru. wrote:

      Tebrik ederim süleyman senin gibi rakip zor bulunur.
      saolasin ama icraatin eksik kaliyor senin.....

      xAguilar wrote:

      Tebrikler güzel damageler :thumbup: :thumbup:
      tesekkurler icraatla ön planda olmak daha keyifli

      _Mharisma_ wrote:

      Tebrikler topram üstüne zihinsel tanımam eline emeğine sağlık
      sagol topragim tesekkurler

      gassan55 wrote:

      Tebrik ederim okadar savaştık edebinle adabınla ağzını açmadan oyununu oynadın.Başarıların daim olsun kardeş.
      tesekkurler kardes iyi seyler yapmak hem idolumdur

      S0vRan17 wrote:


      • Tebrik ederim başarıların daim olsun :gamer: :thumbup:

      tesekkurler mami seninde basarilarin daim olsun

      Legrand wrote:

      Tebrikler yanında savaşanlarda senden birşeyler kapmalı tekte olsa savaşıp keyif almaya bakıyorsun başarılar..
      tesekkurler ama tek diye bi savas durumu yoktur gercek savaslar ekip olarak cikilan savaslardir savasa cikildiginda o olmasin bu olsun siparis savaslara karsiyim hersey serbest prensip budur bence rakip biseyler kapmali

      AlemdaR. wrote:

      Süleyman abi tebrik ederim. Hasarlar fazlasıyla yüksek her zaman olduğu gibi. Garson vale gelmiş buralara bi amaç var sanırım. Başarılar dilerim. :thumbup:
      tesekkurler krallll....
      anlatilacak cok sey var burhan klavye yetersiz kaliyor....sen anladin durumu ....:))

      KaBuS-uM wrote:

      S.a

      Tebrıkler Suleyman

      aldıgın 33k hasaarı gecmenı beklerdım nasıp sonrakı savaslara :thumbup:
      as tesekkurler virgul koyucaz ama 25 küsür siddetli goruntun mevcut

      xDADx wrote:

      Süleyman Tebrikler video görüntüsü, müziği, ayrıca vurduğun hasarlar seyir keyfini güzelleştirmiş.Emeğine sağlık Usta
      tesekkurler ilhan abim hep iyi seyler kaliteli seyler yapmak istedim beraber savasmak ayrica keyifli
      eksik olma abi ....

      llKalender wrote:

      Tebrikler Abi eline emeğine sağlık izlerken zevk aldım hasarların gayet güzel zevk veriyor beraber nice savaşlara inşallah.
      sagol kardesim iyi goruntuler izletebildiysem ne mutlu bana birlikte guzel zaman gecirdik be zeko.....

      "Eva wrote:

      Tebrik Ederim Süleyman Usta Güzel Hasarlar Anlaşılan Bazılarının Çok Canı Sıkılmış Eline Sağlık :thumbup:
      sagol talat tesekkur ederim ekip calismasi saglam sonuclar getiriyor





      Arkadaslar icimden gelen bir yazi
      bu oyunu hep hirsimla oynadim bazi yeniliklerde ilk siralarda olmak cok keyifli oldu
      guzel anilarim var bu platformda kurallar cercevesinde ve genelde hep savas odakli oynadim bu oyunu
      bikac kelime yazacam o kendini biliyor
      gercekten seni kirma niyetim yoktu bazi seylerin nereye varacagini bende bilemiyordum
      ben bu oyunda birtek savas odakli oynayabiliyorum galiba....
      hersey gönlünce olsun....
      benimde simdilik virgül koyma vaktim geldi.
      SAGLICAKLA KALIN ESEN KALIN

    • Tebrik ederim abi güzel görüntüler elde etmişin oyundaki karekterinden daha da önemli şahsi karakterin büyük küçük zayıf güçlü dolu boş kırmızı sarı mavi demeden her kezle aynı seviyede samiyette insan olabiliyorsun bu yanını kullanıp sana laf atanındır kendi ayıbı oyun esnasında damage yememek için ful savunmaya geçip kendini düşünmek yerine bayrağın için gerek atak zamanı atak gerek savunma zamanı savunmanı yerine getiriyorsun malzemeden kacıp 1 ayda 2-3 defa savaşıp forumda show yapmak yerine elindekinin en iyisi ile katılımlar göstermeye çalıyorsun tekrar tebrik ederim başarılar dilerim. :thumbup:

      Anlattıklarım Hiç Bir Zaman Sustuklarım Kadar Değerli Olmadı..
      CASPER DANDANAKAN

      EGEMENLİK KAYITSIZ ŞARTSIZ MİLLETİNDİR.”
    • Luthien02 wrote:

      Keyifle izledim damageler oldukça iyi tebrik ederim başarılar :)
      teşekkürler sagolun

      Darker wrote:

      Hasarlar çok iyi tebrik ederim
      teşekkürler

      D4NGERCLAW wrote:

      Tebrik ederim süleyman abi çok güzel hasarlar yakalamışsın kaliten tartışılmaz. Herzaman bir telefon kadar uzağız sağlıcakla kal.
      sağol hamza eksik olma tesekkurler

      lMELiHBEY wrote:

      Tebrikler hacım, fena vurmuşsun.
      eyvallah hacı sagolasin

      ICasper wrote:

      Tebrik ederim abi güzel görüntüler elde etmişin oyundaki karekterinden daha da önemli şahsi karakterin büyük küçük zayıf güçlü dolu boş kırmızı sarı mavi demeden her kezle aynı seviyede samiyette insan olabiliyorsun bu yanını kullanıp sana laf atanındır kendi ayıbı oyun esnasında damage yememek için ful savunmaya geçip kendini düşünmek yerine bayrağın için gerek atak zamanı atak gerek savunma zamanı savunmanı yerine getiriyorsun malzemeden kacıp 1 ayda 2-3 defa savaşıp forumda show yapmak yerine elindekinin en iyisi ile katılımlar göstermeye çalıyorsun tekrar tebrik ederim başarılar dilerim. :thumbup:
      sağol kardesim iyi şeyler yapmaya çalıştık
      birlikte güzel kademe elde ettik
      inşallah daha güzel zamanlarimiz olur...
    • Tebrikler kardeşim.Video son derece başarılı.Sana düz vurmaya çalışan çarlara,çift elle sen daha fazla düz vurmuşsun :D
      Yedikleri skiller zaten yaşam komasına sokar adamı.

      Açık ara rakiplerinin çok önündesin.Bırak da biraz yakınlaşmaya çalışsınlar .Böyle zevki çıkmaz :D
      Başarılar...
    • Tebrik ederim güzel video eline sağlık abi en iyi zihinsel olduğunu bir kez daha gösterdin tek basına o kadar karekterin için girmekte yürek ister Çarın kalitesi zaten belli atak çok iyi olduğu gibi savunmanda süper TRNİN EN İYİ ÇARI zaten gösteriyorsun videolarda kalitesini başarılılar dilerim yeni videoları bekliyoruz abi seri şekilde oynama ya devam son olmasın :)
    • JESMiN wrote:

      Tebrik ederim Süleyman abi çok güzel hasarlar.Başarıların daim olsun...
      teşekkürler kardesim sagolasin

      KRATOS wrote:

      Tebrik ederim abi güzel hasarlar çıkarmışsın. Oyunun en iyi Zihinselleri ile birlikte, yanyana savaşmak çoğu kişiye nasip olmaz. Talatta sende bu karakterin hakkını veriyorsunuz. Bu son videon olmaz umarım, herşey gönlünce olsun...
      güzel yorumun için com teşekkürler kardesim sağol varol

      CAKIRCALI wrote:

      Tebrikler kardeşim.Video son derece başarılı.Sana düz vurmaya çalışan çarlara,çift elle sen daha fazla düz vurmuşsun :D
      Yedikleri skiller zaten yaşam komasına sokar adamı.

      Açık ara rakiplerinin çok önündesin.Bırak da biraz yakınlaşmaya çalışsınlar .Böyle zevki çıkmaz :D
      Başarılar...
      teşekkürler abi sağol varol

      Cakirbeyy wrote:

      Tebrikler abi güzel görüntüler başarıların daim olsun
      teşekkürler hasan

      llDaRpEder wrote:

      Tebrik ederim güzel video eline sağlık abi en iyi zihinsel olduğunu bir kez daha gösterdin tek basına o kadar karekterin için girmekte yürek ister Çarın kalitesi zaten belli atak çok iyi olduğu gibi savunmanda süper TRNİN EN İYİ ÇARI zaten gösteriyorsun videolarda kalitesini başarılılar dilerim yeni videoları bekliyoruz abi seri şekilde oynama ya devam son olmasın :)
      teşekkürler kardesim
      daha iyilerini yapmaya calisacam

      Rhai wrote:

      Tebrikler süleyman güzel video eline sağlık başarılar :thumbup:
      tesekkurler üstad sagolasin

      SlvrhZ wrote:

      Tebrikler süleyman usta vurduğun demeçler güzeldi şahane bir video izlettin bize başrarının devamını dilerim
      sağol ustam tesekkurler

      DrJonSnoW wrote:

      Tebrik ederim hacı abi
      eyw sagolasin haci

      llTROLCU wrote:

      guzel goruntuler elde etmissin tebrikler basarim daim olsun suleyman hacim
      teşekkürler ilginize

      HuNTeRHEAD wrote:

      Tebrik ederim güzel görüntüler izlettiniz elinize sağlık :thumbup:
      teşekkürler keyif aldıysanız ne mutlu
    • Şiddetli vuruşla 3k yiyen bir karakterin daha sonraki bir sahnede yine şiddetli vuruşla teke gitmesi :lol: v.b damage farklılıkları savaş ortamını yeterince özetliyor. Tebrik ederim oldukça güçlü damageler.
      Coming Soon...
      Ra ra rararararara raarararararararararararararara!!! :sniper: