ROYALTY :) Zengin Arkadas PirateArmadadan Bizlere Fakirlik dersleri :)

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • Fakirlik ders degil bnce hayatın gerçegi neden bu kadar zoruna giderki bir insanın sen fakirsin denmesi ? Rabbim krakter fakiri etmesin kesen biçen çarın olsa ne olur ki krakterin olmadıktan sonra şükür ki oyle tanıdıklarımız yok :) yarıda kalan ws olmuş tamamlamanız umidiyle..
      UCUZ İNSANLARIN ÜZERİNE KURULAN HAYALLER size pahalıya patlar... :) ''ADAM OLMAYANA DÜŞMAN BİLE OLMAM '' :thumbup:
    • PeneLope wrote:

      Tebrik ederim, elinize sağlık.
      Teşekkür ederim

      -IFoRZa wrote:

      royalty ciğer sökme serisi tebrik ederim abi bu çocugu fazla vesviye alma :D
      Teşekkürler kardeşim

      POYRAZ-63 wrote:

      Tebrikler video güzel olmuş :D
      fazla dövme bu çocugu ''mahelle'' abilerine söyler seni :D

      VVJ wrote:

      Abilerinden dilendiğin itemler

      Gerçek hayattaki mal varlığım seninkinden çok ise oyunda zengin olduğum anlamına gelmez fakir .

      Pazar itemler ile dolaşanlar belli Madem erkektin MirBeyle 1 e 1 geleydin .
      sen abilerinden item istemiyor musun :) birde her konuya neden iki defa tebrik postu atıyorsun cevabını vermedin daha xdsürekli mal varlıgından bahsetme her neysen sana kalsın biliyoruz yaşın küçük kendini yüksekte tutmaya çalısıyorsun ama gittikçe düşüyorsun :D kimse sana mal varlıgın falan filan bişi dediği yok sen kendin dedin bilgisayar masam 15 binlik bizde hemen yedik küçük kardeşim xd
      Senin itemler pazar itemi degilse item tanıtımı yap rezil et bunları millet item görsun sende tabi pazarları atabilirsen :D
      Ciddiye almıyorum zaten

      llKalender wrote:

      Tebrikler ortak yavaştan artık eksikleri tamam lada toplu savaşlardada görmek istiyoruz seni :D
      İnşallah simyalari halledelim kısa zamanda olur yaz pek takılıyoruz

      BertMys wrote:

      Tebrik ederim başarılar
      Teşekkürler sizede başarılar

      lNs wrote:

      Tebrik ederim elinize sağlık devamını bekliyoruz. :thumbup:
      Teşekkürler inşallah

      AlemdaR. wrote:

      Halil ustam tebrik ederim eline sağlık. Bu çocuğa fazla karışmamak lazım bence sonra mazallah parasıyla dövmeye kalkar bizi:)
      Aynen ciddiye alinmicak biri

      CASTRO wrote:

      Sanırım Kalabalıkta 5-6 kişiyle beraber birilerine vururken kendilerini baya yüksekte hissediyor bu arkadaş :) Çocukları fazla üzme oyuncaklarını kırma lütfen :)

      Keyifli ve eğlenceli bir video tebrikler :thumbup:
      Teşekkürler saol

      KRATOS wrote:

      Halil usta eline sağlık hakedilen ve beklenen ezim videosu oldu :thumbup:
      Aslında evet diyip geçmek lazım

      Luiken wrote:

      Zengin - fakir yakıştırmaları olmayaydı iyi idi. ^^ Kesilmeyen çar yok. :P Böbürlenmeye de gerek yok. ^^ Sonra videoda görüldüğü gibi komik duruma düşmek içten bile değil. :P Tebrik ederim sizi.
      Teşekkürler olay fakirlik zenginlik değil aslında kimin ne olduğu umrumda bile değil kendisi herkeze fakir mal varlığının bol olduğunu söylemesi. sürekli forumdan ve oyundan pm atıp rahatsız ettiği için atmışdim umrumda degil yani fakir demiş zenginmiş o işin esprisi bazılarıda ciddiye almış ironi olduğunun farkına varmamişlar
    • ICasper wrote:

      S.a Halil başkan tebrik ediyorum başarılar diliyorum ama başarmışın zaten devamını dilemek düşer. :thumbup:
      Aslm devamı gelmez başkan çünkü ciddiye alınacak oyuncu kitlesi yokki oyunu ciddiye alıp sağlam car yapayım. Nerde o eski kaliteli savaşan insanlar şuan oynayanlar çocuk onlarıda ciddiye alıp oyuna önem vermem versem zaten yapacakları Çarı kolayca yaparım 3 haftadır oyuna doğru dürüst girmiyoruz ortalık yancı dolmuş kendini en sanan ama reelde selam vermicegimiz kişilerle dolmuş oyun. Pek takılmaya gerek yok. Oyunu hayatı sanan insanlara bırakıyorum takılsınlar ego kassınlar az
    • IRoyalty wrote:

      ICasper wrote:

      S.a Halil başkan tebrik ediyorum başarılar diliyorum ama başarmışın zaten devamını dilemek düşer. :thumbup:
      Aslm devamı gelmez başkan çünkü ciddiye alınacak oyuncu kitlesi yokki oyunu ciddiye alıp sağlam car yapayım. Nerde o eski kaliteli savaşan insanlar şuan oynayanlar çocuk onlarıda ciddiye alıp oyuna önem vermem versem zaten yapacakları Çarı kolayca yaparım 3 haftadır oyuna doğru dürüst girmiyoruz ortalık yancı dolmuş kendini en sanan ama reelde selam vermicegimiz kişilerle dolmuş oyun. Pek takılmaya gerek yok. Oyunu hayatı sanan insanlara bırakıyorum takılsınlar ego kassınlar az
      Bu saat sonra bu son olaylardan sonra ne rakibin adaletti savaşına nede oyunun düzenine güvenimiz bizim de kalmadı sessizce izlemek oynamak daha anlamlı yakında kardeşlerin ablaların abelerin kankilerin kendi arasındaki çıkarçılık savaşlarını konuları forumda görmek yakındır.. :thumbup:

      Anlattıklarım Hiç Bir Zaman Sustuklarım Kadar Değerli Olmadı..
      CASPER DANDANAKAN

      EGEMENLİK KAYITSIZ ŞARTSIZ MİLLETİNDİR.”
    • ICasper wrote:

      Bu saat sonra bu son olaylardan sonra ne rakibin adaletti savaşına nede oyunun düzenine güvenimiz bizim de kalmadı sessizce izlemek oynamak daha anlamlı yakında kardeşlerin ablaların abelerin kankilerin kendi arasındaki çıkarçılık savaşlarını konuları forumda görmek yakındır.. :thumbup:
      Aynen öyle başkan o yüzden oyunu bunlar için ciddiye almıyorum alayı çocuk bende bu saatten sonra çocuk avutamam reel hayatım daha önemli oyuna eğlence için girer cikarim oyunu hayatı görenler düşünsün
    • TykiMikk wrote:

      Zenginlik oyun bilsini getirmiyor onu ögrenmiş oldu arkadas sen onu keserken fakir olucagınımı sandın ikinizde ne yaşadınız boş konu acılımı direk kapatılsın...
      Benim durumum gayet iyi burda ironi yapıldığını anlamamışsın arkadaş her oyuna girdiğimde gerçi Bayadır girmiyorum bana söyle zenginim böyle aşiretim var tapularim var iş yerlerim var diyerek aklınca aşağılamaya çalışıyor onun için açılmış bir konu yani herşey ironi sende laf olsun diye yorum yazmışsın neyse iyi forumlar siz oyunda takılmaya devam edin
    • Belgesel tadında video ve konu olmuş ders verici özelliğinide es geçmeyelim burası eğlence hizmeti sunulan bir platform sonuçta herkesin belli bir imkanı varki burda evinde bilgisayarı olan insanın fakir olması komik bence bunu düşünebilen dahada komik şu var ben oyunda aynı anda 3 bin EP alırım başkası bin EP alır diğeri aynı anda alır 10 bin EP tercih meselesi alamayan da olur almak istemeyende bu adamın fakir olduğu anlamına gelmez ben şu arabayla geziyorum şu kadar pahalı tel kullanıyorum şeklinde Ego hastalarının oyun versiyondakileri bunlar :chinese: birde bazı garipler var nasıl hava atsak kendimizi göstersek diye fazla birşey görmemiş olan olgunlaşmamış arkadaşlarımız var onlarıda bence anlayışla karşılayıp he he demeliyiz biz olgun insanlar tebrik ederim konun sık sık oyunda karşılaştığımız bir insan tiplemesine ışık tutmuş