Posts by ANASTASIA
-
-
-
Aldattığını en başından beri biliyordum zaten. Max tr erkeğisin işte sende ama körmüşüm..
-
-
Kesinlikle gelmesi lazım saphire sunucusuna başladım karmaşayı düşünün

-
Ayakkabının efsunları olayy gelmiş! Hayırlı olsun gullüm günlerde kullanırsın inş

-
-
hayırlı olsun neden toprak acaba
-
forum nickini
-
avatar ve imza uyumu fkdjlghdjsf
-
SUS BİLİYOSUNNN
-
ABLA SLAYY BİLİYOSUNNN
-
Yaptığın kötülükleri affettim fakat unutucak kadar saf olmamı bekleme..
-
İmza yazısı
-
Oyundaki tek best friend'im sensin ablam boşver herkes homofobik zaten

-
Kızıkom çok tatlı ama bazen ankastresi tutuyor
-
Seni sen yapan şeyleri kabullenirsen eğer; hayat senin için her anlamda daha kolay olucaktır. Sadece dene, anlıcaksın nedemek istediğimi.
-
-
Ah be lubunyam neler çektin ya neler çektin yaa anlat ya
Onur ayımız kutlu olsun ablam 🙏🏳️🌈 -
Display More
tekrar merhaba, umarım hoşunuza gider.

https://i.ibb.co/0zrKLTh/JASMINA-2.png
merhaba, umarım hoşunuza gider.

Bayıldım tşkler