Konudan bağımsız bir soru yazın gelecek olan sunucunun can azaltmalı gelme ihtimali var mı sizce ? Herkes bundan sonra can azaltmalı gelmez hep yankılı gelir diyor ama bildiğim kadarıyla yankı çık çok tutulmadı safirinde tutulma sebeplerinden bir tanesi bu sizce durum ne olur ?
Posts by oyundelisi
-
-
Son gelişmeler gösteriyor ki tası tarağı toplayıp m2yi kökten bırakma vakti gelmiş
-
twitchte acilan itiraf yayinlari
yayıncı ismi var mı
-
Olay nedir tam olarak kral anlatır mısın
-
Birileri bir seyler aciklamasa bunlar yasanmamis olacakti. Kim bilir bilmedigimiz neler var...
FastFooD bir yorum olacak mi?
olay ne beyler ?
-
Bu aralar tüm sunucular tek tek sıkıntı yaşıyor çöküyor bunun sebebi ne olaki ? Eski motor şu bu tamam ama bu aralar ciddi anlamda sunucu çökmeleri yaşanıyor
-
Fake Pazarlara sonunda el mi attılar yok gibi kurtulduk sanırsam lanet fakelerden
altın ota bile 2 sayfa fake kurmuşlar reis ne kurtulması 😅
-
hangisini kullanıyorsun reis
-
Bütün hesaplarımda ikili doğrulama mevcut. Hesap güvenliğiniz açısından kullanmanızı tavsiye ederim
-
Malesef dostum karakter aktarımı olmuyor o şekilde. Şuanlık safirden stara bile geçiş yok ilerde belki açılır.
-
Luciferda gitti gidecek
-
Barbaros ezel arkadaşlar da çöktüğüne göre oyun iyice alarm veriyor sanki
-
Acaba yeni gizemli yankı mı geliyor istemcide mart başı güncellemesi var namgandan girilecek bir zindan
nerde var Knka güncelleme ?
-
Ben uzun zamandır her an Bagja 2 sunucusu açılacağını bekliyorum ama sanırım olmayacak gibi
-
Almanya forumda ep kuponu var bu gece bizde yavrucuk var
-
Kesinlikle katılıyorum bahse konu olan yayıncının tamamen wslik hesap olduğu ve kendi ifadesiyle farm atmadığını fark sevmediğini ifade etmesine rağmen her videoda xk wonluk içerik diyerek çektiği videolar göz önündeyken incelenmesi zaruridir. Dediğin gibi en kafa farmlardan olan Balator alastor farmının yapılıp o kadar won kasmanın haftalar aylar alacağı bir oyunda tamamen ws hesabının bu kadar won olması kesinlikle araştırılıp konu açığa kavuşmalıdır. İnsanı oyundan soğutuyor bu durum insanı ki çoğu kişi yorumlarda bunu belirtmiş. Oyunuk yüzde 99u emekle kusursuz Yakut almak için aylarca farm yapıp emek veriyorken wslik hesap için 60k wonların 60m gibi harcanması oyundan iyice uzaklaştırıyor
-
bizde pvp ye geçiyoruz deseler ne gülerim ama

Pegasus geçer gibi bilemedim
-
Display More
Arkadaşlar Selam.
Oyuna uzun zaman sonra girmiş birisi olarak sorularım olacak cevaplarsanız sevinirim.
1)Oynadığım server Barbaros ve hiç kimse yok . Bu millet nerede ? Ruby ve Safire mi geçti bu oyuncular ?
2)Diyelim ki Ruby sunucusu erişim aldık . Ruby Lucifer ve Ruby Charon ikisinede girebiliyor muyuz yoksa ilk başta birini seçme şansı mı sunuluyor ?
3)Ve ayrıca Safir ile Ruby arasındaki farkı nasıl görebilirim? Forumda yer alıyor mu bilmiyorum forumu kullanmayıda çok iyi bilmiyorum yönlendirir misiniz ?
Teşekkürlerevet ruby erişimi aldığınızda her ikisinede girebilirsiniz.
Selamlar. Ben de forumda yeniyim. Çok bilmemekle birlikte görüp boş geçmek istemedim. Yanlış da olabilir bildiğim kadarıyla Ruby erişimi alındığı zaman tüm Ruby sunucularına giriş yapılabiliyor. Ama emin değilim dediğim gibi
-
Rub sunucularının kaderi Turkey-Turkey2 gibi olacaktır. Bomboş bir server istiyorsanız ben farmımı yaparım taş-bk-pelerin-tec-sandık satarım diyorsanız star oynayabilirsiniz. Yok ben biraz oyuncu olsun ticaret de yapıcam hazır item alıcam biraz piyasası hızlı olsun derseniz Safir oynamınızı tavsiye ederim.
turkey turkey2 sunucularının kaderi nasıldı reis ne oldu ki onlara ben o zamanlar oynamıyordum da şuan lucideyim
-
Luciferdan şaşma derim ben